FPR Forsikringsmægler A/S bliver en del af Söderberg & Partners

FPR Forsikringsmægler A/S bliver en del af mæglervirksomheden Söderberg & Partners

4 juni · 2018

FPR Forsikringsmægler bliver nu en del af Danmarks 2. største mæglervirksomhed, Söderberg & Partners.

”Vi har valgt at gå sammen med Söderberg & Partners, fordi vi har fælles visioner og tanker om fremtidens mæglermarked. Vi sikrer ved samarbejdet at kunne udnytte de synergier, der er ved en større organisation samt muligheden for, at vores ideer og koncepter kan formidles over landegrænserne”, udtaler Finn Enkebølle, direktør i FPR Forsikringsmægler.

Han fortsætter: ”Söderberg & Partners’ set-up giver os mulighed for at bevare vores selvstændighed og videreudvikle vores forretning. Vi ser et godt match i forhold til virksomhedsånden i Söderberg & Partners, og vi glæder os samtidig til at få mulighed for at kunne komme bredere ud i markedet med vores muligheder samt tilbyde en attraktiv pakke på pensionsområdet til vores kunder i samarbejde med Söderberg & Partners".

"...vi glæder os samtidig til at få mulighed for at kunne komme bredere ud i markedet med vores muligheder samt tilbyde en attraktiv pakke på pensionsområdet..."
Finn Enkebølle Direktør, FPR Forsikringsmægler A/S

FPR Forsikringsmægler har til huse i Tåstrup og Haderslev og har 23 medarbejdere, som alle har mange års erfaring fra branchen.

”At få et etableret hold med meget kompetente medarbejdere med i Söderberg & Partners er en stor gevinst for os. FPR Forsikringsmæglers strategi for udvikling af deres forretning samt deres målgruppe matcher netop det, som Söderberg & Partners kan tilbyde og står for. Vi ser derfor meget frem til at få FPR Forsikringsmæglere med ombord”, siger Torben Spuur Jensen, CEO i Söderberg & Partners.

FPR Forsikringsmæglere bliver en del af Söderberg & Partners d. 1. juni 2018.

For yderligere information kontakt:

• Finn Enkebølle, Direktør, FPR Forsikringsmægler

fien@fpr.dk tlf.nr. 40 10 18 48

• Torben Spuur Jensen, CEO, Söderberg & Partners

torben.jensen@soderbergpartners.dk tlf.nr. 40 70 05 68

Om Söderberg & Partners: Söderberg & Partners blev grundlagt i Sverige i 2004 og er vokset til at være Nordens førende, uafhængige rådgivere og formidlere af forsikringer og finansielle produkter. Koncernen har i dag over 1.800 medarbejdere og ca. 80 kontorer fordelt i hele Norden.

Söderberg & Partners’ vision er at være den førende formidler af forsikringer og finansielle produkter med de bedste løsninger og den mest kompetente rådgivning til vores kunder samtidig med konstant at forny og udvikle den traditionelle måde at arbejde på i branchen. Virksomhedsfilosofien bygger på tre værdier: åbenhed, analyse og personlig rådgivning.