Söderberg & Partners udvider i Nordøstjylland.

1 september · 2017

Söderberg & Partners indtog Nord- og Nordøstjylland i januar 2017 i kraft af det nye pensionsteam, der kom fra SEB. Nu styrkes forsikringsmæglervirksomheden yderligere i den nordlige del af Danmark, da endnu et team fra Codan tilslutter sig til Söderberg & Partners. Det nye team har de to partnere Kim Rene Lund og Dan Martin Bøje Andersen i spidsen, som begge har mange års erfaring inden for forsikring til større erhvervsvirksomheder. At blive en del af netop Söderberg & Partners er et bevidst valg for de to forsikringsfolk:

”Vi har undersøgt alle de relevante mæglerhuse for at finde det bedste match. Det fandt vi hos Söderberg & Partners, der har et helt særligt værdisæt og en stærk kunderettet kultur. Særligt deres evne til at have kunden i fokus og fokus på at skabe merværdi for kunderne blandt andet i kraft af et tilbundsgående analysearbejde og branchens bedste IT system har vægtet højt i beslutningen. Det er et fokus, som er i tråd med vores måde at arbejde på, da lange kunderelationer og grundig forsikringsfaglig håndværk er omdrejningspunktet i vores arbejde. Derfor var det naturligt for os at indgå samarbejde med Söderberg & Partners. Vi glæder os rigtig meget til at kunne hjælpe kunderne på en ny og interessant måde, hvor vi kan have kunden endnu mere i fokus og hjælpe dem”, siger Dan Martin Bøje Andersen, ny partner i Söderberg & Partners.

Det nye team, med Kim Rene Lund og Dan Martin Bøje Andersen i spidsen, har tidligere arbejdet meget med store organisatoriske netværk samt udvikling af kundevenlige digitale præsentationsværktøjer. Denne erfaring forventer Söderberg & Partners at kunne drage stor nytte af i fremtiden.

”I Söderberg & Partners vokser vores omsætning med stor fart. Det kan vi naturligvis kun være tilfredse med, men det er lige så vigtigt for os at fastholde vores kunder. Derfor har vi stort fokus på kundepleje og udvikling af vores kundeservice. Jeg er overbevist om at samarbejdet med Kim Rene Lund og Dan Martin Bøje Andersen vil være med til at udvikle og nytænkte vores måde at servicere og rådgive vores kunder på” udtaler Torben Stubberup, bestyrelsesmedlem i Söderberg & Partners Danmark.

”Samtidig vil vi gerne tiltrække engagerede medarbejdere som er de dygtigste inden for deres område. Her oplever jeg et rigtig godt match med vores værdier, og vi er stolte og glade for at kunne tiltrække så dygtige profiler til Söderberg & Partners. Vi glæder os rigtig meget til fremtiden med dem” slutter Torben Stubberup.

Det nye team bliver en del af Söderberg & Partners pr. 1. September og får til huse på adressen Porsvej 2 i Aalborg.