Skip to main content Skip to main navigation

Sådan sikrer I jeres medarbejdere den bedst mulige pensionsordning

Det kan, for mange virksomhedsejere, være svært at gennemskue markedet for firmapensioner, når det gælder om at vælge en pensionsordning, der gavner alle medarbejdere. I denne artikel giver vi dig et indblik i, hvordan du sikrer dine medarbejdere den bedst mulige pensionsordning.

Det er ofte de klassiske spørgsmål såsom ”Hvilket pensionsselskab er det rigtige at vælge på vegne af vores medarbejdere?”, og ”Hvor meget skal jeg som arbejdsgiver indbetale til pension”, der trænger sig på, når man starter sin søgen efter den rette pensionsordning til sin virksomhed.

Det er dog de færreste virksomhedsejere eller menige medarbejdere, der har det fulde overblik over pensionsmarkedet. Det skyldes især, at pensionsselskaberne jævnligt opdaterer deres vilkår eller bliver pålagt nye regler. Ændringer som ikke nødvendigvis tager hensyn til jer – men som kan have stor betydning for jeres pensionsordning.

Det er derfor ikke underligt, at mange små og mellemstore virksomheder endnu ikke har taget stilling til, om de overhovedet skal tilbyde deres medarbejdere en pensionsordning. Der er dog mange fordele ved at have en pensionsordning - uanset hvor stor eller lille ens virksomhed er.

Få en firmapension der tiltrækker og fastholder medarbejdere

Vi hører med jævne mellemrum, hvordan mange brancher i dansk erhvervsliv har svært ved at tiltrække arbejdskraft med store konsekvenser for virksomhedernes vækst. Heldigvis er der andre måder at tiltrække dygtige medarbejdere på - end blot at skrue på lønniveauet.

En god pensionsordning er en af de vigtigste aktiver, din virksomhed kan tilbyde jeres medarbejdere. Ved at have styr på din virksomheds firmapension signalerer du over for både nuværende og kommende medarbejdere, at du tager deres fremtid alvorligt og samtidig gør en indsats for at sikre dem en attraktiv alderdom.

 

Vi hjælper jer med at vælge pensionsselskab

Som pensionsmægler møder vi jævnligt virksomheder, som uforvarende har indgået en firmapensionsaftale direkte med en af branchens pensionsselskaber - uvidende om, at de med stor sandsynlighed kunne have fået en del mere fordelagtige vilkår og til en mere gunstig pris end den, de betaler nu.

Så meget desto vigtigere er det at have en kompetent pensionsmægler ved sin side, når man som arbejdsgiver skal indhente og sammenligne tilbud fra markedets pensionsselskaber.

Hos Söderberg & Partners har vi gennem mere end 18 år hjulpet tusindvis af både store og mindre virksomheder med at skræddersy pensionsløsninger, så de passer til lige dem og deres medarbejderes behov.

Med os ved jeres side kan I forvente at få;  

  • Analytisk og personlig rådgivning baseret på jeres virksomheds behov
  • En strategisk og fagligt kompetent sparringspartner, som kun har jeres interesser for øje
  • Jeres egen personlige pensionsrådgiver som altid står til rådighed, når jeres medarbejdere har spørgsmål eller har brug for at ændre ved deres pensionsaftale
  • Fordelagtige pensionsløsninger som følge af vores nære kontakter med markedets pensionsselskaber samt gunstige priser som følge af vores størrelse på det nordiske marked


Skriv dig op allerede i dag. Så kontakter vi dig og udarbejder en konkret pensionsanalyse af, hvilken firmapension der passer lige netop din virksomhed bedst - helt uforpligtende. 

 

Få et gratis 360 graders pensionstjek - helt uforpligtende!

Hvilken af vores services kan vi hjælpe dig med? *
Kontaktsamtykke

Med dette samtykke afgiver du oplysninger om navn, e-mailadresse, telefonnummer og postnummer. Söderberg & Partners gemmer og anvender disse oplysninger til administration og til at kontakte dig på baggrund af din anmodning. Du kan læse mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i Söderberg & Partners' Databeskyttelsespolitik.

Du har til enhver tid ret til at tilbagekalde dit samtykke. I så fald bedes du kontakte os på info@soderbergpartners.dk.

Kontakt os