Orientering om intern fusion

Vi samler vores danske aktiviteter inden for forsikringsformidling under ét selskab

23 november · 2022

Hos Söderberg & Partners samler vi vores to forretningsområder (formidling af skadesforsikring og pension) under ét selskab. Dette gør vi ved at fusionere vores forsikringsmæglervirksomhed med vores pensionsmæglervirksomhed. Fusionen har virkning fra slutningen af november.

Fusionen får ingen betydning for vores kunder eller samarbejdspartnere

Fusionen får ingen betydning for hverken vores kunder eller samarbejdspartnere. Er du er kunde hos os i dag, vil du således modtage de samme ydelser som hidtil, ligesom både rådgiver og øvrige kontaktpersoner fortsat vil forblive de samme. Du behøver derfor ikke foretage dig noget i denne forbindelse.

Er du samarbejdspartner skal du blot rette vores navn og CVR-nummer i jeres systemer. Den eneste forskel I vil se er, at vores navn på fremtidige fakturaer vil fremgå som:

Söderberg & Partners Forsikringsmæglervirksomhed Danmark A/S med CVR-nummeret.: 35836160.

Fusionen giver os mulighed for at servicere vores kunder endnu bedre

Vores fusion sker i tråd med vores bestræbelser efter at styrke vores stordriftsfordele på markedet. Herved kan vi også fremadrettet sikre, at vores kunder får den bedst mulige service og rådgivning samt adgang til markedets mest optimale forsikringsløsninger. Fusionen styrker samtidig vores evne til at tilbyde vores kunder en bedre og mere helhedsorienteret service med udgangspunkt i deres behov og ønsker.

Information om de to selskaber

Fortsættende selskab: Söderberg & Partners Danmark Forsikringsmæglervirksomhed A/S, CVR-nr.: 35836160

Ophørende selskab: Söderberg & Partners Danmark II Forsikringsmæglervirksomhed A/S, CVR-nr.: 36413190